Trip around the world

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

We zien je graag terug op het reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Sven en Martine

inez

Geweldig, ik ben erg trots op jullie dat jullie dit samen gaan ondernemen. Een hele ervaring en tevens een hele belevenis.
Let op goed op elkaar, en op de grote bruine beren.
grapje. Heel veel succes en veel plezier. Geniet ze.

Myrjam de Krijger

Hoi Martine,

Leuk om zo met je mee te reizen. Mijn zus is in het jaar 0 een paar maanden naar India geweest. Toen moest alles nog per poste restante gebeuren en of het aankwam was maar de vraag. Dit is veel leuker. Het is nu aftellen geblazen voor jullie! Ontzettend veel plezier met elkaar, de vrienden die soms met jullie meereizen en de mensen die jullie gaan ontmoeten. Wat een ervaring. Leuk om op de hoogte te blijven van jullie belevenissen. Groetjes Myrjam

Djamilla Faber

Heeee Martine en sven ik wens jullie heel veel plezier op wereldreis geniet er maar lekker van!! Ik zal jullie volgen op de site :-) Doeidoei

Marjolein

Hoi Martine,
Nog even en dan is het zover. Leuk om jullie zo op deze manier te volgen. Ik heb na morgen vakantie dus wil jullie bij deze alvast een hele goede reis wensen!!

Veel plezier samen in dit avontuur!!

Groetjes Marjolein

Lot

En toen waren jullie weg! Is dat even raar! Na een afscheidscomite en een telefoongesprek tussen Jaap en Martine met 'meneer schiphol', een hoop knuffels, wat tranen en veel veel-plezier-kom-veilig-terug-gewens gingen jullie door de douane voor deze geweldige reis.
Lieve Sven en Martine, heel veel plezier en geniet ervan! Tot over een half jaar! Dikke Knuffel van Lot

inez

Fantastisch, wat een leuke ervaringen en ook een heel leuk reisverslag. De halve marathon zit er op, die hebben
jullie inmiddels wel gelopen en nu de rally van monte carlo. Heel veel succes en pas wel op voor een zonnesteek. Dikke knuf voor jullie beide.

Paul

Hallo Sven en Martine,
Geweldig dat jullie het zo naar de zin hebben .
Jullie reisverslag begint me langzaam een beetje jalours te maken.
Geniet van jullie verdere avonturen
Groetjes Paul